اخبار

چهار خدمت جدید در برنامه ی کاربردی تلفن همراه

چهار خدمت جدید در برنامه ی کاربردی تلفن همراه

از جمله خدمات جدیدی که ایجاد شده است: درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان ( ویژه ی مستمری بگیران و بیمه شدگان) ...

توضیحات

در راستای توسعه خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی در موبایل اپ، چهار خدمت جدید در برنامه ی کاربردی تلفن همراه من (تامین من) از تاریخ اول خردادماه ۱4۰۲ در دونسخه اندروید و PWA برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ارائه شده است .

از جمله خدمات جدیدی که در برنامه ی کاربردی تلفن همراه من( تامین من) ایجاد شده است: درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان ( ویژه ی مستمری بگیران و بیمه شدگان) درخواست برقراری مستمری بازنشستگی (ویژه بیمه شدگان ) معرفی نماینده اشخاص حقوقی توسط کارفرما ( ویژه کارفرمایان) ارائه مفاصا حساب ماده 38 ( ویژه کارفرمایان) از جمله برنامه های مدیریت تحقیق و توسعه ی سکوهای نرم افزاری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین افزودن سرویس های جدید به برنامه ی کاربردی تلفن همراه من ( تامین من) می باشد . الزام به ذکر است، در حال حاضر بیش از یک میلیون و 3۰۰ هزار کاربر فعال، در مجموع 44 خدمت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی تامین من دریافت می کنند و خوشبختانه میزان رضایتمندی کاربران حدود 9۰درصد می باشد.