پروژه ملی 1420

پروژه پیاده سازی نظام ارتباط با مخاطبین در سازمان تامین اجتماعی در تیرماه سال 1395 با همت و محوریت شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین به بهره برداری رسید که مرکز تماس آن با سرشماره 1420، پاسخگوی جامعه مخاطبین سازمان است. این مرکز به صورت روازنه  24*7 پاسخگوی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی است و میانگین تماس های روزانه بین 25هزار تا 30 هزار می باشد.

شرکای اجتماعی تامین اجتماعی (بیش از نیمی از مردم به عنوان سرویس گیرنده و آحاد ملت به عنوان مخاطب)از آن زمان جهت دریافت مشاوره بیمه ای و درمانی یا ثبت درخواست خدمات مورد انتظار خود، با این مرکز تماس گرفته یا از طریق مبادی ارتباطی دیگری همچون پرتال، پیامک، صندوق صوتی و ... اقدام به دریافت خدمت می نمایند. 

در ادامه نیز توسعه این مرکز از منظرهای فرایندی، ابزاری و ساختاری در دستور کار قرار گرفت که طی آن سازمان و شرکت، با تحلیل نتایج خدمات و بازخوردهای مخاطبین، نسبت به بهبود خدمت رسانی و فراهم سازی امکانات و شرایط سهل تر ارائه خدمات، مبادرت نموده اند.